Convocatòries 07/06/2023

Dimecres comencen les proves de Selectivitat de juny, PAU 2023 (atenció als mitjans a Tarragona)

• Data: Dimecres 7 de juny, a les 10.00 h
  • Lloc: Accés campus Catalunya, per l’Av. Catalunya, a Tarragona

Dimecres, 7 de juny, comencen les Proves d’Accés a la Universitat – PAU 2023- per a 3.895 estudiants de batxillerat i cicles formatius (3.706 l’any anterior) de les comarques de Tarragona que aspiren a accedir als estudis universitaris. Del total, 3.618 són estudiants de batxillerat, i 277 provenen de cicles formatius.

El portaveu de la Universitat durant les proves de Selectivitat serà el coordinador per les comarques de Tarragona, el professor de la URV Antonio M. García Español. El dimecres 7 de juny atendrà als mitjans interessats en el desenvolupament de l’inici de les proves a les 10.00 h. al campus Catalunya (entrada per l’Av. Catalunya), a Tarragona.

Per prendre imatges, els mitjans gràfics es poden dirigir preferentment al tribunal 707 713 que funcionarà al Campus Catalunya, Aula 201, prèvia autorització de la Presidenta del Tribunal ( M. Dolores Jiménez), que facilitarà als mitjans la feina de prendre imatges entre les 8.45, hora de concentració dels estudiants, i les 9 del matí, hora d’inici de les proves.

Pel que fa a la resta de localitats on es realitzen proves, els mitjans gràfics podeu anar a la mateixa hora indicada per a Tarragona i preguntar pel president del tribunal que us facilitarà la feina, respectant també sempre totes les normes indicades.

Us adjuntem un document amb àmplia informació sobre les proves.