Convocatòries 14/05/2019

El congrés de recerca científica escolar Recerkids arriba dimarts a Tarragona

• Data: 14 de maig de 2019
  • Lloc: Aula Magna del Campus Catalunya

La Universitat Rovira Virgili (URV) acull aquest dimarts el tercer congrés de recerca científica infantil Recerkids de 2019, una iniciativa de la Secretaria d’Universitats i Recerca adreçada a l’alumnat d’Educació Primària per fomentar vocacions científiques entre les generacions més joves.

El congrés de Tarragona comptarà amb la participació de nou escoles, 215 alumnes i 20 mestres, i se celebra en coordinació amb la URV, que en cedeix els espais i organitza els tallers experimentals.

L’edició d’enguany de Recerkids ha comptat amb la participació de més de 4.700 estudiants de 5è i 6è de primària d’un total de 110 centres d’arreu de Catalunya. Al llarg del curs, les escoles han dut a terme recerques científiques centrades en aquesta edició entorn de la temàtica de la llum i ara n’exposen els resultats en el marc de quatre congressos a Lleida (el passat 3 de maig, a la UdL), Barcelona (el passat 10 de maig a la UPC), Tarragona (dimarts a la URV) i Vic (UVic-UCC, 28 de maig).

Més informació del congrés a: http://www.recerkids.cat/

Dia: Dimarts, 14 de maig

Hora:  A partir de les 9.15 hores

Lloc:  Aula Magna (acte central) aules 309, 310, Sala de Juntes i laboratori de TV (tallers científics sobre la llum).  Campus Catalunya URV. Avinguda Catalunya, 35. Tarragona.