Convocatòries 22/03/2023

El projecte Predimed Plus tanca vuit anys de trajectòria amb una festa amb els voluntaris de l’estudi

• Data: 22 de març de 2023
  • Lloc: Aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut (Reus)

El major estudi sobre nutrició a l’Estat espanyol, Predimed Plus, tanca vuit anys de trajectòria amb una festa adreçada als seus voluntaris. L’acte es farà a les 17h a l’Aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV, a Reus. Amb aquesta festa finalitza la participació de les més de 7.000 persones voluntàries que s’han reclutat per projecte.

A l’acte intervindran la degana de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV, Fàtima Sabench; el director de l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili, Joan Vendrell i Jordi Salas, responsable de la Unitat de Nutrició Humana de la URV i director de l’estudi.

Els mitjans interessats podreu parlar amb el responsable de l’estudi, Jordi Salas-Salvadó, a les 16.40 h a l’Aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, abans de l’inici de l’acte.