Convocatòries 07/09/2021

Encàrrec dels estudis previs al trasllat de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV

• Data: Dimarts, 7 de setembre a les 10.15 h
  • Lloc: Campus de Bellissens, entre la Facultat d'Economia i Empresa i l'edifici de l'Eurecat - CTNS.

Amb motiu de l’encàrrec dels estudis previs al trasllat de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV, us convidem a una roda de premsa per explicar-vos els detalls.

Assistents: Carles Pellicer, alcalde de Reus; Noemí Llauradó, vicealcaldessa; María José Figueras, rectora de la URV; Antoni Castro, degà de la Facultat de Medicina i Ciència de la Salut.

Serà dimarts 7 de setembre a les 10.15 h, al Campus de Bellissens, entre la Facultat d’Economia i Empresa i l’edifici de l’Eurecat – Centre Tecnològic de Nutrició i Salut (CTNS), a Reus.