Convocatòries 22/09/2023

Inauguració del curs 2023-24 del sistema universitari català a la URV

• Data: Divendres, 22 de setembre de 2023
  • Lloc: Aula Magna del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona)

La Universitat Rovira i Virgili acull la inauguració del curs 2023-24 del sistema universitari català, que presidirà Pere Aragonès i Garcia, president de la Generalitat de Catalunya, aquest divendres 22 de setembre, a les dotze del migdia, a l’Aula Magna del campus Catalunya (av. Catalunya, 35, Tarragona).

La lliçó inaugural, “La bona informació ens fa lliures”, serà a càrrec de la periodista Rosa Maria Calaf Solé. Periodista amb 39 anys d’experiència professional, va desenvolupar la seva carrera professional a RTVE amb 26 anys a l’exterior com a corresponsal a Nova York, Moscou, Buenos Aires, Roma, Viena, Hong-Kong i Pequín. Va ser membre de l’equip fundador de Televisió de Catalunya, TV3. Actualment està retirada i es dedica a la docència, divulgació, representació i és jurat de premis nacionals i internacionals rellevants.

Durant l’acte, el president de la Generalitat i el conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal i Farreras, lliuraran les distincions Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària i les mencions M. Encarna Sanahuja Yll a l’excel·lència en la inclusió de la persopectiva de gènere en la pràctica docent universitària.