Convocatòries 21/11/2023

Inauguració del Centre d’Innovació i Simulació Territorial del Campus Terres de l’Ebre de la URV

• Data: Dimarts, 21 de novembre de 2023, a les 9:15 h i a les 11:15 h
  • Lloc: Campus Terres de l’Ebre (Av. de Remolins, 13, 43500 Tortosa)

Doble convocatòria:

• Dimarts, 21 de novembre, de les 9:15 h a 9:40h i de 11:15 h a 11:45h. Convocatòria per a mitjans gràfics i audiovisuals per a prendre imatges del centre mentrestant hi ha activitat. Per temes d’aforament, cal confirmar a quina de les dues franges s’assistirà. Les imatges quedaran embargades fins al 27 de novembre a les 13 h.

• Dilluns, 27 de novembre, a les 12:30 h. Atenció als mitjans amb Josep Pallarès, rector de la Universitat Rovira i Virgili (URV), i Silvia Reverté, directora de la Càtedra d’Innovació i Simulació en Salut de les Terres de l’Ebre de la URV.

Lloc: Centre d’Innovació i Simulació Territorial (CISTE) del Campus Terres de l’Ebre (Av. Remolins, 13-15, Tortosa)

El dilluns 27 de novembre s’inaugurarà el Centre d’Innovació i Simulació Territorial (CISTE) de la Càtedra d’Innovació i Simulació en Salut ubicat al Campus de les Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV). Un centre de formació permanent de la FURV, en innovació i recerca que té l’objectiu de donar resposta a les necessitats dels professionals i estudiants de l’àmbit de la salut, així com professionals d’altres disciplines posant en valor la metodologia en simulació i l’avenç tecnològic a l’abast de tothom.

La inauguració institucional del centre i l’atenció als mitjans tindrà lloc el 27 de novembre però tenint en compte que aquest dia l’espai de simulació no estarà actiu i no s’hi podrà veure l’activitat per a la qual s’ha creat, us oferim la possibilitat d’assistir a una de les dues sessions de simulació previstes el 21 de novembre. Per temes d’aforament, cal confirmar a quina de les dues franges s’assistirà. Les imatges quedaran embargades fins al 27 de novembre a les 13 h.

Es prega confirmació d’assistència al correu electrònic: cte.comunicacio@urv.cat