Convocatòries 15/10/2021

Inauguració del curs acadèmic 2021-22

• Data: Divendres, 15 d'octubre, a les 11 h
  • Lloc: Sala de juntes del campus Catalunya

Et convoquem a la roda de premsa prèvia a la inauguració oficial del nou curs acadèmic 2021-22.

La lliçó inaugural parlarà de com “La COVID ha evidenciat la importància de la salut psicològica”, i la pronunciarà el doctor Urbano Lorenzo Seva, catedràtic de Metodologia de les Ciències del Comportament, del Departament de Psicologia de la URV.

Durant la inauguració es parlarà també de la doble efemèride dels 50 anys de la recuperació dels estudis de Filosofia i Lletres i de Química a Tarragona i dels 30 anys de la creació de la URV. Per aquest motiu, es lliuraran reconeixements a Josep Maria Bricall, rector de la Universitat de Barcelona entre els anys 1986 i 1994; Joana Noguera Arrom, darrera presidenta de la divisió VII dels centres universitaris del Camp de Tarragona; i Joan Martí Castell, primer rector de la Universitat Rovira i Virgili.

A l’acte d’inauguració oficial del nou curs hi Intervindran: Gemma Geis, consellera de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya; el vicepresident del Consell Social, Joan Enric Carreres i l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà.

La rectora, María José Figueras, tancarà la sessió amb el discurs d’inauguració del curs 2021-21.

L’acte s’iniciarà a les 12 h i serà retransmès en línia a través de l’enllaç https://livestream.com/URV/2021-2022.

Per facilitar-vos la feina, us convidem prèviament, a les 11 h, a la sala de juntes del campus Catalunya, a una roda de premsa amb la rectora i el professor Urbano Lorenzo.

Observació

Els mitjans que volgueu assistir a l’acte presencialment, si us plau, envieu els vostres noms a gc@urv.cat