Convocatòries 26/10/2023

Inauguració del curs acadèmic 2023-24 del Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili

• Data: Dijous, 26 d'octubre a les 17:45
  • Lloc: Aula Magna del Campus Terres de l’Ebre de la URV (Av. de Remolins, 13, 43500 Tortosa)

El dijous 26 d’octubre se celebrarà la inauguració del curs acadèmic 2023-24 del Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV). Durant l’acte es comunicaran les xifres d’estudiants i es repassaran els objectius del campus.

La presentació anirà a càrrec de Juan Antonio Duro, vicerector d’Economia, Infraestructures i Relacions Institucionals de la URV, i de Xavier Farré, director del Campus Terres de l’Ebre de la URV.

Seguidament tindrà lloc el recital “Federico García Lorca: a viva voz” de la mà de l’associació cultural Lorquianas i d’una copa de vi.

La inauguració del curs tindrà lloc a les 18 h. L’atenció als mitjans serà a les 17:45 h amb Juan Antonio Duro, vicerector d’Economia, Infraestructures i Relacions Institucionals de la URV, i  Xavier Farré, director del Campus Terres de l’Ebre de la URV.

Es prega confirmació d’assistència al correu electrònic: cte.comunicacio@urv.cat