Convocatòries 14/03/2018

Inauguració del Jardí de les Papallones de la URV realitzat amb la col·laboració de Repsol

• Data: 14 de març de 2018, a les 12.30 h
  • Lloc: Davant del CRAI del campus Sescelades, a Tarragona

En el marc de la celebració dels 25 anys de la URV es va començar la construcció del Jardí de les Papallones de la URV, que ara es presenta, i que ha estat possible gràcies a la col·laboració de Repsol.

Es tracta d’un espai ubicat al campus Sescelades de la Universitat, a Tarragona, convertit en una zona natural amb plantes que tenen unes floracions que atrauen les papallones. Aquesta iniciativa té com a objectiu principal afavorir la biodiversitat local, permetent a aquests insectes alimentar-se i reproduir-se en aquest mateix espai.

Intervindran en l’acte d’inauguració: el rector de la Universitat Rovira i Virgili, Josep Anton Ferré, i el responsable de Comunicació i Relacions Externes de Repsol a Tarragona, Josep Bertran.