Convocatòries 09/09/2022

Inauguració de la nova seu de Vilafranca del Penedès i benvinguda a les estudiants

• Data: Divendres, 9 de setembre de 2022
  • Lloc: Seu de Vilafranca del Penedès (carrer Amàlia Soler, 29, Vilafranca del Penedès)

La URV posa en funcionament el grau en Infermeria a la seu de Vilafranca del Penedès, que aquest divendres s’inaugurarà, i a continuació es farà la jornada d’acollida als i les estudiants.

• A les 9 h es farà una visita guiada per les instal·lacions de la seu.
  • A les 9:30 h a l’Aula Magna, intervindran Josep Pallarès, rector de la Universitat Rovira i Virgili; Dolors Burjalés, degana de la Facultat d’Infermeria, i Pere Regull, alcalde de Vilafranca.
  • A les 10 h, Josep Pallarès i Pere Regull atendran els mitjans de comunicació. La degana de la Facultat d’Infermeria serà present per respondre a les preguntes específiques sobre els estudis.

A les 10:30 h l’equip deganal de la Facultat d’Infermeria donarà la benvinguda als i les estudiants i començarà la jornada d’acollida per orientar-los sobre els serveis de la Universitat i informar-los sobre el desenvolupament dels estudis i les eines que utilitzaran. Els mitjans que ho vulguin podran parlar amb les estudiants abans de començar aquesta sessió.