Convocatòries 07/10/2022

Inauguració oficial del curs acadèmic 2022-23

• Data: Divendres, 7 d'octubre a les 11.15 h
  • Lloc: Sala de graus del campus Catalunya a Tarragona

Amb motiu de la inauguració oficial del nou curs acadèmic 2022-23 us convoquem a una roda de premsa prèvia amb el rector, Josep Pallarès, i el científic que impartirà la lliçó inaugural, Eudald Carbonell, catedràtic de Prehistòria de la URV i codirector del Projecte Atapuerca, que parlarà sobre “El futur de la humanitat”.

Serà aquest divendres 7 d’octubre, a les 12 h, a l’Aula Magna del campus Catalunya i es retransmetrà en línia per aquest enllaç: https://livestream.com/URV/2022-2023.

Per facilitar-vos la feina, us convidem prèviament, a les 11.15 h, a la sala de graus del campus Catalunya, a una roda de premsa amb el rector i el professor Eudald Carbonell.

Posteriorment i durant l’acte es lliurarà la Medalla de la URV a títol pòstum al Sr. Joan Pedrerol Gallego, que va ser president del Consell Social d’aquesta Universitat.

En aquesta sessió acadèmica hi intervindran: Gemma Geis, consellera de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya; el president del Consell Social, Joan Enric Carreres, i l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà. El rector tancarà l’acte amb el seu discurs d’inauguració del curs 2022-23.

Es podran agafar imatges de l’acte d’inauguració i també hi haurà un rack de premsa a l’Aula Magna a disposició dels mitjans.