Convocatòries 14/03/2024

Intel·ligència artificial a l’educació – Fòrum d’experts internacionals FIET

• Data: Dijous, 14 de març de 2024, a les 11.45 h
  • Lloc: Davant de l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia

Aquest dijous, 14 de març, i coincidint amb la inauguració del Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia, la consellera d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Anna Simó, i la coordinadora d’aquests esdeveniment, la catedràtica de Tecnologia Educativa de la URV, Mercè Gisbert, atendran els mitjans per comentar els temes que es debatran i objectius. Aquest fòrum reunirà més de 140 experts i investigadors d’institucions d’arreu del món, així com professorat, famílies i responsables polítics. Serà abans de la inauguració, prevista per les 12.00 h.

Lloc: Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia (davant de l’Aula Magna), al campus Sescelades, a Tarragona.

Hora: 11.45

Hi intervindran:

• Anna Simó, consellera d’Educació de la Generalitat
  • Mercè Gisbert, catedràtica de Tecnologia Educativa de la URV

Posteriorment hi haurà la inauguració del FIET a l’Aula Magna. Disposareu d’un rack de premsa per poder enregistrar les intervencions

Aparcament: Si veniu en cotxe, podreu deixar-lo a laparcament del Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació, a la zona propera a l’avinguda Països Catalans. Per accedir-hi, cal que truqueu a l’intèrfon i indiqueu el nom del vostre mitjà perquè obrin la barrera. La facultat està ubicada a l’edifici W0 del campus Sescelades, darrere de l’Escola Pràctiques.

Vegeu el plànol, on hi trobareu marcats els accessos a l’aparcament i a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia (per la porta principal).