Convocatòries 16/02/2023

Jornada del Clúster TIC Catalunya Sud i l’ETSE de la URV per a la captació de talent d’estudiants

• Data: Dijous, 16 de febrer de 2023
  • Lloc: Aula 204 de l'ETSE/ETSEQ, campus Sescelades

El Clúster TIC Catalunya Sud i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) de la Universitat Rovira i Virgili organitzen la “Primera jornada ETSE / URV TIC Talent”. L’activitat està dirigida als 3.900 estudiants de graus i màsters de l’ETSE i comptarà amb la participació d’una vintena d’empreses tecnològiques associades al TIC Sud.

Tindrà lloc el pròxim dijous 16 de febrer al campus Sescelades de la URV, a Tarragona, de 15h a 18h.

A les 15 h, a l‘aula 204 de l’ETSE/ETSEQ, cada empresa participant comptarà amb cinc minuts per presentar-se i exposar les tecnologies i projectes que desenvolupa, les oportunitats laborals que ofereix, els perfils formatius més buscats i proposarà temàtiques i reptes pels Treballs de Fi de Grau o Màster que l’estudiantat podria triar i desenvolupar mitjançant estades de pràctiques a l’empresa.

A les 16 h, un cop finalitzades les presentacions, es passarà a un espai de networking en diferents aules on l’alumnat i les empreses podran contactar i interactuar de manera personal.

Els mitjans que ho vulguin poden prendre imatges de l’esdeveniment. A la sala de graus s’indicarà les aules on hi haurà els espais de networking.