Convocatòries 18/11/2020

Jornada “Despoblament territorial. Realitats i possibilitats de mitigació”

• Data: 18 de novembre de 2020
  • Lloc: Presentació virtual a través de Microsoft Teams

El despoblament territorial és un tema que preocupa molt al campus Terres de l’Ebre de la URV i n’ha elaborat diversos anàlisis. Ara serà el tema central de la XXIII Jornada d’Economia de les Terres de l’Ebre que amb el títol “Despoblament territorial. Realitats i possibilitats de mitigació” té com objectiu esbrinar les causes del retrocés demogràfic de l’Ebre els últims anys dins el context de Catalunya i plantejar possibles solucions.

Hi haurà dos ponències a càrrec d’Albert Esteve, director del Centre d’Estudis Demogràfics de la Universitat Autònoma de Barcelona, i Ignasi Aldomà, professor de la Universitat de Lleida i coordinador del Màster en Gestió d’Àrees de Muntanya; i una taula rodona en la qual intervindran Begoña Garcia, del Consorci Intercomarcal d’Iniciatives Socioeconòmiques; Manel Vinyals, de Controlpack Systems, i Manuel Zarza, de la cooperativa de serveis educatius Learn it! Education Trainers.

La trobada forma part del cicle de jornades “Empresa i Innovació”, organitzades pel campus Terres de l’Ebre de la URV, la Càtedra d’Economia Local i Regional de la URV, la Càtedra de Foment de la Innovació Empresarial i la Càtedra  de Foment de l’Emprenedoria i la Creació d’Empreses i tindrà lloc el proper dimecres 18 de novembre de 12:00 a 14:00 hores. Als mitjans de comunicació que ho sol·licitin se’ls facilitarà un enllaç per tal de poder cobrir la informació. Només cal que enviïn un correu electrònic a cte.comunicacio@urv.cat.