Convocatòries 30/11/2023

Jornada: “La Recerca en salut. Del laboratori al mercat”

• Data: Dijous 30 de novembre de 2023, de 9.30 h a 13.30 h
  • Lloc: Centre de Formació i Innovació Boca de la Mina de la Diputació a Reus (Passeig de la Boca de la Mina, s/n, Reus)

La Diputació de Tarragona, la Universitat Rovira i Virgili (URV) i l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV) organitzen a Reus la jornada: “La Recerca en salut. Del laboratori al mercat”. Un punt de trobada entre investigadors i investigadores, el món de l’empresa i inversors i inversores perquè la recerca liderada des de la Catalunya Sud pugui materialitzar-se en dispositius mèdics o qualsevol altra iniciativa que ajudi a millorar la nostra salut.

Durant la jornada es presentaran un total de 6 projectes de recerca en salut liderats per investigadors de l’IISPV-CERCA i de la URV. L’acte comptarà amb la participació de la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó; del rector de la URV, Josep Pallarès i del director de l’IISPV, Joan Vendrell.

Veure el programa de la jornada