Convocatòries 23/10/2018

Lliurament del premi Jaume Ciurana amb el sommelier Josep Roca

• Data: 23 d'octubre de 2018, a les 12 h
  • Lloc: Aula 202 de la Facultat d’Enologia (Av. Països Catalans, 26, Tarragona)

La divuitena edició del premi Jaume Ciurana al millor estudiant de la darrera promoció de la Facultat d’Enologia s’atorga demà 22 d’octubre a les 12 h a l’aula 202 de la mateixa facultat. El sommelier i fundador del Celler de Can Roca, Josep Roca, és membre del jurat i farà la conferència “Enòlegs del demà. Entre la raó i la intuïció”.

El Premi Jaume Ciurana el convoca la Facultat d’Enologia i la consultora Rius&Rius i consisteix en un ajut econòmic de 3.000 euros per a un projecte professional de l’estudiant guanyador. El jurat valora l’expedient acadèmic, el currículum i la proposta de projecte.

Josep Roca atendrà els mitjans presents a l’acte que ho sol·licitin al Gabinet de Comunicació. També podeu posar-vos en contacte per gestionar entrevistes fora de l’acte.