Convocatòries 11/03/2024

Lliurament dels 35 Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual

• Data: Dilluns, 11 de març, a les 12:00
  • Lloc: Aula Magna Edifici D1, 1a planta, Campus Catalunya, (Av. Catalunya, 35 - Tarragona)

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) i la Universitat Rovira i Virgili (URV) organitzen el lliurament dels 35 Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual.

Es tracta del segon cop, en 35 anys, que el lliurament dels premis de recerca es fa fora de la ciutat de Barcelona i la iniciativa té com a objectiu apropar els premis a l’àmbit universitari en tot el territori de Catalunya. En l’edició de l’any passat els premis es van lliurar a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.

En l’acte hi intervindran el conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal; el president del CAC, Xevi Xirgo; la vicepresidenta del CAC i responsable de l’àmbit de recerca, Rosa Maria Molló; el rector de la URV, Josep Pallarès; el degà de la Facultat de Lletres de la URV, Antoni Nomdedeu, i la directora del Departament d’Estudis de Comunicació de la URV, Núria Araüna.