Convocatòries 24/05/2018

Mostra de curtmetratges dels estudiants de Comunicació Audiovisual

• Data: 24 de maig de 2018, a les 17:30 h
  • Lloc: Aula Magna del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona)

La cinquena edició dels Premis Syllabus arriba a Tarragona el proper dijous 24 de maig. L’Aula Magna del campus Catalunya s’obre al públic per mostrar els curtmetratges dels estudiants de Comunicació Audiovisual, que enguany responen al gènere de la comèdia. Un jurat professional atorgarà els premis al millor curtmetratge i al millor guió, i el públic també podrà votar la producció que rebrà el premi del públic.

Els curtmetratges que es projectaran als Premis Syllabus són Sense Sentit, Els quatre odiosos, Appland i Catfish Bill, comèdia juvenil, absurda, d’autor i costumista.Tots contenen una visió diferent de l’humor que farà passar una estona entretinguda a l’audiència. Els curts projectats són remakes o adaptacions de títols coneguts, com ara la sèrie Sense 8, de les germanes Wachowski, o bé les pel·lícules Kill Bill i The Hateful Eight, de Quentin Tarantino, i La La Land, de Damien Chazelle.

Al finalitzar les projeccions, un jurat professional deliberarà i atorgarà els premis al millor curtmetratge i al millor guió. El públic també podrà votar pel seu curtmetratge preferit i el que acumuli més vots rebrà el premi del públic. A més, per primera vegada enguany s’incorpora el premi a la millor interpretació per reconèixer el treball actoral.

L’acte, organitzat pels i les estudiants de tercer curs de Comunicació Audiovisual, obrirà portes a les 17 h i començarà a les 17:30 h. L’entrada serà lliure. Els Premis Syllabus són un certamen que va començar l’any 2013 i que, any rere any, l’alumnat de Comunicació Audiovisual ha tirat endavant per mostrar al públic una de les pràctiques més importants de la carrera de Comunicació Audiovisual, l’elaboració d’un remake. Tot això amb el suport del Departament d’Estudis de Comunicació, que col·labora en fer possible aquest esdeveniment.