Convocatòries 31/08/2022

Presentació de l’aliança per fer més competitiu el sector del vi a Catalunya

• Data: 31 d'agost de 2022
  • Lloc: Castell de Falset (carrer de Bonaventura Pascó, s/n

Demà dimecres 31 d’agost, a les 10:40 h, es presenta al castell de Falset (Priorat) la nova Aliança i4Vi, un acord entre les institucions científiques i de recerca per fer més competitiu el sector del vi a Catalunya. L’integren la conselleria d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, l’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI), l’Institut de Recerca i Tecnologies Agroalimentàries (IRTA), la Universitat Rovira i Virgili (URV) i el Centre Tecnològic del Vi de Falset (VITEC).

L’acord entre aquestes institucions capdavanteres en la ciència, la recerca, el desenvolupament i la formació representa una oportunitat per dotar d’una major infraestructura a fi d’avançar en l’aplicació de noves tècniques al sector de la vinya i el vi a Catalunya.

L’acte tindrà lloc al mirador del castell de Falset (carrer de Bonaventura Pascó, s/n, Falset) i es farà una atenció als mitjans de la consellera Teresa Jordà i el rector de la Universitat Rovira i Virgili i president de VITEC, Josep Pallarès. Prèviament, a les 10:30 h, es farà una fotografia de grup dels membres de l’aliança a l’exterior de l’Absis.

A més de Teresa Jordà i Josep Pallarès, a la presentació també hi seran Alba Balcells, directora de l’INCAVI, i Josep Usall, director de l’IRTA.