Convocatòries 04/03/2019

Presentació de la campanya perquè els joves votin a les pròximes eleccions europees

• Data: Dilluns, 4 de març a les 10 h
  • Lloc: Sala de Graus del campus Catalunya

A les eleccions europees del 2014 hi va participar un 42,61% dels més de 400 milions de ciutadans europeus cridats a les urnes. Per segmentació d’edats ho van fer el 51,3% dels majors de 55 anys, el 44,6% dels ciutadans entre 40 i 54 anys, el 35,2% dels ciutadans entre 25 i 39 anys i només el 27,8% dels ciutadans entre 18 i 24 anys. És per això que el Parlament Europeu va posar en marxa l’1 de juny la campanya “Aquesta vegada voto”, enfocada principalment per apoderar els joves en la creació d’espais de debat de cara a les eleccions europees del 2019.

Davant d’aquesta situació, l’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona, Europe Direct Tarragona i la URV organitzen una campanya dirigida especialment als joves universitaris. Per donar-vos tots els detalls us convidem a una roda de premsa. Hi participaran: Laura Román, secretaria general i representant de la URV; el professor d’aquesta Universitat, Alfonso González i la responsable de l’Oficina Europe Direct Tarragona, Marta Domènech.

Serà dilluns 4 de març a les 10 h a la Sala de Graus del campus Catalunya, a Tarragona.