Convocatòries 06/10/2023

Presentació de la nova càtedra de Transició Energètica URV- Fundación Repsol

• Data: Divendres, 6 d'octubre
  • Lloc: Paranimf del Rectorat de la URV

Us convoquem a la presentació, aquest divendres 6 d’octubre, de la nova Càtedra de Transició Energètica sobre Captura i Aprofitament del CO2 URV-Fundación Repsol.

L’acte començarà a les 10.00 del matí al Paranimf del Rectorat de la Universitat. Hi haurà  un rack de premsa a disposició dels periodistes per poder enregistrar les intervencions.

Si algun mitjà té alguna petició per fer alguna entrevista al responsable de la nova càtedra, Fèlix Llovell,  es pot posar en contacte amb el Gabinet de Comunicació i Màrqueting de la URV (977558024).

Us demanem que ens confirmeu assistència a: comunciacio@urv.cat

Programa de la jornada:

10:00 Obertura institucional

• Josep Pallarès Marzal, Rector de la Universitat Rovira i Virgili
  • Antonio Brufau Niubó, President de Repsol
  • Roger Torrent Ramió, Conseller d’Empresa i Treball

10:30 Presentació de la nova càtedra de Transició Energètica Fundació Repsol a Universitat Rovira i Virgili

• Fèlix Llovell, Director de la Càtedra de Transició Energètica Fundació Repsol a URV sobre Captura i Aprofitament de CO2

10:45 Keynote speaker “Reducció i eliminació de carboni de l’atmosfera”

•  Julio Friedman, Chief Scientist en Carbon Direct a la Universitat de Columbia i CEO a Carbon Wrangler LLC

11:10 Taula rodona “Perspectives, desafiaments i oportunitats en el camí cap a la descarbonització per assolir les zero emissions netes”

• Javier García Martínez, President de la Unió Internacional de Química Pura i Aplicada (IUPAC) i Director del Laboratori de Nanotecnologia Molecular de la Universitat d’Alacant
  • Adriana Orejas, Directora de Industrial Transformation Tech a Repsol
  • Maria Llop, Catedràtica del Departament d’Economia a la Universitat Rovira i Virgili
  • Maria Mas, Directora Gerent de l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT)

12:10 Final de la Jornada

Presenta i condueix l’acte el periodista Pere Estupinyà.