Convocatòries 08/07/2021

Presentació de la nova moto elèctrica de l’equip URVoltage Racing, que participarà a MotoStudent 2021

• Data: Dijous, 8 de juliol de 2021, a les 18 h
  • Lloc: Aula Magna del campus Catalunya de la URV, a Tarragona

Us convidem a la presentació de la nova moto elèctrica de l’equip URVoltage Racing, que la setmana que ve participarà, a Alcanyís, al MotoStudent 2021, una competició entre equips formats per estudiants d’universitats d’arreu del món.

La nova moto elèctrica de l’equip URVoltage Racing incorpora importants millores respecte al prototipus amb què va debutar, exitosament, a l’anterior edició.

A l’acte hi intervindran: María José Figueras, rectora de la URV; Antonio Garrido, representant de Lear Corporation, un dels principals patrocinadors junt amb la Universitat, i els membres de l’equip URVoltage Racing, Adrián Ballesteros i Ángel Piera.

A la roda de premsa, que se celebrarà a l’Aula Magna del Campus Catalunya, es donaran detalls de l’evolució de la moto elèctrica i, posteriorment, ja al pati del campus, es podran prendre imatges de la moto, on es farà una demostració del seu funcionament.

* Per motius de seguretat es prega confirmació de l’assistència a l’acte, a través del correu gc@urv.cat