Convocatòries 03/10/2019

Presentació de la primera base de dades de l’associacionisme històric

• Data: Dijous, 3 d'octubre a les 13.30 h
  • Lloc: Paranimf de Rectorat

Dijous, 3 d’octubre, es presenta la Base de dades de l’Associacionisme català contemporani: 1868-1980, la primera base de dades de l’associacionisme històric. El projecte ha estat dissenyat i elaborat pel grup de recerca ISOCAC de la Universitat Rovira i Virgili i es pot consultar al web de l’institut Ramon Muntaner.

La presentació serà a càrrec de: Cori Camps, vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social; M. Àngels Blasco, directora general de cultura popular i associacionisme cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i presidenta de l’IRMU; Montserrat Duch, professora de la URV i investigadora principal del grup de recerca ISOCAC, i Ramon Arnabat, investigador de la URV responsable de la base de dades.

L’acte comença a les 13 h, al Paraninf de Rectorat, però s’ha previst una atenció als mitjans a les 13.30 h amb els responsables del projecte.