Convocatòries 17/09/2018

Presentació de la primera edició de la Nit de la Recerca Europea a Tarragona

• Data: 17 de setembre de 2018, a les 11 h
  • Lloc: Mercat Central (davant de les escales mecàniques)

El proper dilluns, dia 17 de setembre, a les 11.00 h, es presentarà la primera edició de la Nit Europea de la Recerca que se celebra per primer cop a la demarcació de Tarragona amb el lema “La recerca, patrimoni de tothom”. Serà els propers dies 28 i 29 de setembre amb rutes guiades per espais patrimonials, tallers científics i xerrades divulgatives. La URV, junt amb els instituts de recerca ICAC, ICIQ, IISPV i IPHES s’han unit en aquest projecte que se celebra al mateix temps en 300 ciutats europees i que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona, a través de l’Institut Municipal d’Educació, i del Mercat Central. A la roda de premsa hi seran presents representants dels instituts de recerca, així com de la resta de col·laboradors i patrocinadors.

Hi intervindran: Francesc Díaz, vicerector de Recerca i Planificació Científica de la URV; Francesc Roca, conseller d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona, i Elvira Ferrando, consellera de Comerç i Universitats del mateix consistori municipal.