Convocatòries 16/12/2020

Presentació de l’Informe “El valor social de les universitats públiques catalanes”

• Data: Dimecres, 16 de desembre a les 12.50 h
  • Lloc: Al Paranimf de la URV (A Rectorat) i en línia per LIVESTREAM

Amb motiu de la Jornada de presentació de l’Informe “El valor social de les universitats públiques catalanes. Una aproximació quantitativa i qualitativa”, ímpulsat per l’ACUP (Associació Catalana d’Universitats Públiques) us convidem a una atenció als mitjans,  dimecres 16 de desembre, a les 12.50h, presencialment al Paranimf de la URV, a l’edifici del Rectorat i en línia a través de la (plataforma LIVESTREAM).

L’informe té com a propòsit principal analitzar quantitativa i qualitativament l’impacte de l’activitat que duen a terme les vuit universitats públiques de Catalunya en el marc del seu compromís social. Es tracta d’una iniciativa pionera que recull una informació que fins ara no havia estat mesurada d’una manera sistemàtica i que complementa els continguts recollits en l’Informe “Impactes socioeconòmics de les universitats públiques i el sistema públic de recerca de Catalunya”, publicat per l’ACUP l’any 2017.

Aquesta segona edició dóna continuïtat a la primera presentada el 2017 i vol així contribuir a prendre el pols de manera periòdica a la situació de la universitat pública catalana.

L’atenció a mitjans i torn obert de preguntes, moderat per Josep Maria Vilalta, secretari executiu de l’ACUP, comptarà amb la participació de Silvia Ayuso, directora acadèmica i investigadora principal de la Càtedra MANGO de Responsabilitat Social Corporativa d’ESCI-UPF i Cori Camps, Vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social de la Universitat Rovira i Virgili (URV).

L’informe complet estarà disponible a www.indicadorsuniversitats.cat (a partir de dimecres 16 de desembre a les 12:00h).

Es lliurarà un exemplar de l’Informe a cada assistent.

Programa complet:

12:00h – Benvinguda i presentació; a càrrec de María José Figueras, presidenta de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) i rectora de la Universitat Rovira i Virgili (URV).

12:10h – Principals conclusions de l’aproximació quantitativa; a càrrec de Silvia Ayuso, directora acadèmica i investigadora principal de la Càtedra MANGO de Responsabilitat Social Corporativa d’ESCI-UPF.

12:30h – Principals conclusions de l’aproximació qualitativa; a càrrec de Cori Camps, Vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social de la URV.

12:50h – Atenció a mitjans i torn obert de preguntes.

13:20h – Cloenda a càrrec de Francesc Xavier Grau, secretari d’Universitats i Recerca del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

13.30h – Fi de l’acte

NOTA IMPORTANT PER A L’ASSISTÈNCIA:

L’acte comptarà amb la participació d’un nombre reduït de ponents i assistents atenent a les restriccions i mesures anti Covid-19.

Els mitjans interessats en seguir la presentació online, podran seguir-la a través de la plataforma LIVESTREAM. És necessari inscriure’s prèviament a través del següent enllaç: http://www.acup.cat/ca/form/presentacio-de-l-informe-el-valo

Els mitjans interessats en assistir presencialment a la presentació, demanem confirmació d’assistència a comunicacio@acup.cat

Podeu consultar els informes d’indicadors i impactes de les universitats públiques catalanes a www.indicadorsuniversitats.cat