Convocatòries 15/02/2024

Presentació del llibre ‘Anna Maria Bel. Una vida dedicada a la dansa’ de Maite Hernández Sahagún

• Data: Dijous, 15 de febrer, a les 18:30 h
  • Lloc: Aula Magna del Campus Terres de l’Ebre de la URV (Av. Remolins, 13-15, Tortosa)

El pròxim dijous es presentarà al Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV) el llibre ANNA MARIA BEL. Una vida dedicada a la dansa de Maite Hernández Sahagún que descriu la carrera com a ballarina, docent i divulgadora d’Anna Maria Bel Curto (1938). La presentació anirà a càrrec de Roberto Olivan, ballarí, i comptarà amb la participació de l’autora del llibre, també es projectarà el docu-retrat “La dansa al centre” de Josep Juan i per concloure l’acte tindrà lloc una actuació a càrrec d’alumnes del Ballet Estudi, de Llibertat Curto.

Els mitjans que ho vulguin poden fer fotografies o enregistrar imatges. Les declaracions es coordinaran a petició dels periodistes.

Es prega confirmació d’assistència al correu electrònic: cte.comunicacio@urv.cat