Convocatòries 17/07/2020

Presentació del llibre L’aventura de PortAventura. L’evolució i l’impacte del Parc Temàtic

• Data: Divendres, 17 de juliol a les 18.45 h
  • Lloc: Recinte exterior de la Facultat de Turisme i Geografia (Carrer de Joanot Martorell, Vila-seca)

Aquest divendres, 17 de juliol, a les 18.45 h, hi haurà una atenció als mitjans de comunicació, al recinte exterior de la Facultat de Turisme i Geografia (Carrer de Joanot Martorell, Vila-seca), amb motiu de la presentació del llibre L’aventura de PortAventura. L’evolució i l’impacte del Parc Temàtic, de Josep Oliveras Samitier, catedràtic emèrit de Geografia de la URV, editat per Publicacions URV amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona, que tindrà lloc allí mateix a les 19 h.

L’acte comptarà amb la presència de: Maria Àngels Chacón,  consellera d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya; María José Figueras, rectora de la Universitat Rovira i Virgili; Noemí Llauradó, presidenta de la Diputació de Tarragona; Pere Segura, alcalde de Vila-seca, i Àngel Miguelsanz, que va ser director general de Turisme de la Generalitat (1984-1990) i que ha escrit el pròleg, així com de Josep Oliveras, autor del llibre.

Per la situació de pandèmia es prega, si us plau, la confirmació dels mitjans de comunicació que assistireu a l’acte. Podeu enviar un correu al gc@urv.cat