Convocatòries 20/02/2024

Presentació dels resultats de l’enquesta “Consum de substàncies en adolescents tarragonins i addiccions comportamentals”

• Data: 20 de febrer de 2024
  • Lloc: Sala de Juntes del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili

El dimarts 20 de febrer se celebrarà la jornada de presentació dels resultats de l’estudi “Consum de substàncies en adolescents tarragonins i addiccions comportamentals”, del grup de recerca SBRlab (Social and Business Reserach Lab) de la Universitat Rovira i Virgili. És fruit d’una enquesta a 1.300 nois i noies de Tarragona al voltant del consum d’alcohol, de tabac, d’internet, de videojocs… i d’altres indicadors de les condicions de vida dels i les adolescents.

La jornada tindrà lloc de 9 a 13 h a la Sala de Juntes del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili.

L’atenció als mitjans de comunicació serà a les 11 h, i comptarà amb la presència del coordinador del projecte, Àngel Belunzegui.

Programa: