Convocatòries 24/01/2019

Programa d’experiments per adolescents “El laberint de les substàncies”

• Data: Dijous 24 de gener, a les 10 h
  • Lloc: Punt de trobada: Bar de l'ETSEQ. Av. Països Catalans, 26

Teens’ Lab de BASF

BASF i la Universitat Rovira i Virgili us conviden aquest dijous 24 de gener a les 10:00 al Campus Sescelades de la URV, amb motiu de la cinquena edició del programa d’experiments per adolescents “El laberint de les substàncies” .

Entre el 21 de gener i el dia 1 de febrer, més de 350 nois i noies de 4t d’ESO d’instituts del Camp de Tarragona participaran als experiments que BASF, amb col·laboració de la URV, realitza per despertar la vocació química dels i les adolescents del territori. Durant el matí podrem viure de prop els experiments que es fan al laboratori de la facultat els alumnes de l’Institut Salvador Vilaseca i l’Institut Joan Tapiró, els dos de Reus.

Atendran a la premsa: o Pol Ollé, del departament de comunicació de BASF, responsable dels tallers o Carles Lozano, per part de la URV, coordinador del Programa APQUA

Si us plau, confirmeu la vostra assistència al correu pol.olle@basf.com