Convocatòries 16/09/2019

Prova pilot amb usuaris de la plataforma Socatel de cocreació de serveis per a la gent gran

• Data: 16 de setembre de 2019 a les 11.00
  • Lloc: CRAI del campus Catalunya

El projecte SoCaTeL impulsa la creació d’una plataforma tecnològica que faci possible que usuaris, professionals i administracions participin en el disseny conjunt de polítiques i serveis relacionats amb la dependència, i en particular dels serveis que tenen a veure amb les cures de llarga durada.

La primera prova pilot de la plataforma SoCaTeL amb usuaris es farà aquest dilluns, dia 16, al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili.

SoCaTeL és un projecte d’àmbit europeu que coordina la Universitat Rovira i Virgili, i que compta amb la participació de tretze socis de nou països diferents, i que està finançat pel programa Horizon 2020 de la Unió Europea. Les proves pilot es fan simultàniament a Catalunya, Hongria, Finlàndia i Irlanda.

La plataforma SoCaTeL es desenvolupa utilitzant metodologies de cocreació. Això comporta que tots els agents implicats (usuaris dels serveis públics, familiars, proveïdors de l’atenció domiciliària, professionals, investigadors i innovadors) intervenen en el procés de desenvolupament de la plataforma. L’objectiu últim és que la plataforma sigui també un instrument de cocreació digital del serveis relacionats amb les cures de llarga durada a Europa.

Adjuntem dossier de premsa del projecte i programa de l’activitat prevista per dilluns.

Atenció als mitjans: Dilluns a les 11 del matí, al CRAI del campus Catalunya. A les 11:30 es podran enregistrar imatges i fer fotografies de la sessió amb els usuaris implicats.