Convocatòries 05/09/2017

Proves de selectivitat – PAU 2017 –

• Data: 5 de setembre de 2017
  • Lloc: Campus Catalunya

Demà, dimarts 5 de setembre comencen les segones Proves d’Accés a la Universitat – PAU 2017- per 578 estudiants de batxillerat i cicles formatius de les comarques de Tarragona que aspiren a accedir als estudis universitaris.

Dia i hora: dimarts 5 de setembre a partir de les 8.30 hores (arribada dels alumnes) Lloc: campus Catalunya (entrada per l’Av. Catalunya).

Informació pels mitjans:

El portaveu de la Universitat durant les proves de Selectivitat serà el coordinador per les comarques de Tarragona, el professor Antonio M. García Español. Per contactar amb ell podeu trucar al Gabinet de Comunicació: 977 55 8006 / 8024.

Els tribunals facilitaran als mitjans la feina de fer imatges entre les 8.30, hora de concentració dels estudiants, i les 9 matí, hora d’inici de les proves.

Des de la coordinadora de les proves de Catalunya ens recorden:

Durant les proves no es poden fer imatges ni accedir a les aules per no interferir amb la feina dels alumnes. També ens recorden el deure de respectar l’anonimat dels alumnes (evitar emetre els noms quan els criden o ensenyar primers plans dels DNI, per exemple)

Tota la informació de les PAU és a l’apartat Accés de la web de la URV.

Per qualsevol dubte podeu contactar amb el Gabinet de Comunicació al telèfon 977 558 024.