Convocatòries 22/01/2019

Reunió de personal investigador i voluntaris de l’estudi PREDIMED-PLUS, sobre la dieta mediterrània hipocalòrica, i avançament dels primers resultats

• Data: Dimarts 22 de gener a les 15.45 h
  • Lloc: Aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, a Reus

Atenció als mitjans de comunicació dimarts 22 de gener

Els dies 22 i 23 es realitzarà la reunió anual amb tots el voluntaris reclutats a l’estudi PREDIMED-PLUS, d’estudi de la dieta mediterrània hipocalòrica, en el cinquè any de seguiments dels participants d’aquest estudi, i en el transcurs de la qual es donaran a conèixer els primers resultats. Es calcula que hi prendran part unes 400 persones entre investigadors, reclutadors i col·laboradors a més dels voluntaris de l’estudi (pacients), que han estat convidats a l’acte que començarà a les 16:00 h. Inicialment donarà la benvinguda el degà de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, Antoni Castro Salomó, després parlarà el Dr. Jordi Salas-Salvadó, investigador principal del projecte (URV), i finalment el  director de recerca d’Atenció Primària de l’Institut Català de la Salut (ICS), el Dr. Josep Basora Gallisà. Tot seguit hi haurà un espectacle amb un mag, se sortejaran 2 cistelles amb fruita per promoure la dieta mediterrània i en acabar s’oferirà un berenar saludable mediterrani.

Prèviament a l’inici de l’acte, a les 15.45 h, el Dr. Salas i el Dr. Basora atendran als mitjans que ho  desitgin, a l’Aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, a Reus. També podreu parlar amb voluntaris.