Convocatòries 12/11/2021

Roda de premsa amb motiu de l’acte de conferiment del títol honoris causa a la doctora Pilar Galán

• Data: Divendres, 12 de novembre, a les 10:30 h
  • Lloc: Sala Tàpies, a Rectorat

PIlar Galán, directora d’investigació de l’Institut Nacional de Recerca d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient (INRAe), de l’Equip de Recerca en Epidemiologia de la Universitat de la Sorbona París Nord, serà investida com a doctora honoris causa per la Universitat Rovira i Virgili en un acte que tindrà lloc demà divendres, 12 de novembre, a les 12h, al Paranimf del Rectorat. L’apadrinarà el Dr. Jordi Salas-Salvadó, catedràtic de Nutrició i Bromatologia.

Prèviament a l’acte, el mateix divendres 12 de novembre, a les 10.30 h, Pilar Galán oferirà una roda de premsa a la sala Tàpies del Rectorat, acompanyada de la rectora, María José Figueras, i el padrí, Jordi Salas-Salvadó.

Els mitjans que ho desitgeu podreu seguir l’acte d’investidura de manera presencial, a les 12 h, al Paranimf de la Universitat (c. de l’Escorxador, s/n, Tarragona), o a través de l’streaming des d’aquest enllaç

IMPORTANT:

• Tant per assistir a la roda de premsa com per seguir presencialment l’acte, cal que els mitjans de comunicació confirmeu la vostra assistència al correu gc@urv.cat