Convocatòries 30/04/2021

Roda de premsa amb motiu de la investidura com a doctora honoris causa de la sociòloga Marina Subirats

• Data: Divendres, 30 d'abril a les 10 h
  • Lloc: Sala Tàpies, a Rectorat

Marina Subirats i Martori, catedràtica emèrita de sociologia de la Univeristat Autònoma de Barcelona, serà investida doctora honoris causa per la URV. Serà apadrinada pel Dr. Joan Martí i Castell, catedràtic emèrit del Departament de Filologia Catalana. La doctora Subirats és una de les veus més autoritzades i influents en els àmbits de les classes socials, la sociologia de l’educació i les polítiques d’igualtat, que són tres de les temàtiques d’estudi en els quals ha excel·lit. Gràcies als seus treballs de recerca, comptem amb els fonaments teoricopràctics per establir polítiques de paritat. Ha estat directora de l’Institut de la Dona, del Ministeri d’Assumptes Socials del Govern espanyol; membre de la Comissió d’Igualtat d’Oportunitats de la Unió Europea; regidora d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona; i membre del Consell Escolar de l’Estat.

Prèviament a l’acte, el mateix divendres 30 d’abril, a les 10.30 h, Marina Subirats oferirà una roda de premsa a la sala Tàpies del Rectorat, acompanyada de la rectora, María José Figueras, i el padrí, Joan Martí i Castell.

Els mitjans que ho desitgeu podreu seguir l’acte d’investidura de manera presencial, a les 12 h, al Paranimf de la Universitat (c. de l’Escorxador, s/n, Tarragona), o a través de l’streaming des d’aquest enllaç

IMPORTANT:

• Si voleu fer entrevistes individuals a la doctora Marina Subirats, cal que ho demaneu al Gabinet de Comunicació. Ella té disponibilitat el dijous a la tarda i el divendres abans de la roda de premsa.
  • Tant per assistir a la roda de premsa com per seguir presencialment l’acte, cal que els mitjans de comunicació confirmeu la vostra assistència al correu gc@urv.cat