Convocatòries 25/02/2019

Roda de premsa de presentació del conveni de col·laboració de la URV amb el Grupo Castilla

• Data: Dilluns, 25 de febrer, a les 16.30 h
  • Lloc: Sala de Graus del campus Catalunya

Els estudiants del grau de Relacions Laborals i Ocupació de la URV disposen des d’aquest curs d’una nova plataforma tecnològica per a la gestió dels recursos humans, que els permet formar-se en un entorn com el que s’utilitza a les empreses. La companyia de desenvolupament de software de gestió de recursos humans, Grupo Castilla, ha dissenyat aquest recurs per a l’àmbit acadèmic i la URV és la primera universitat on s’ha implementat.

Aquest sofware s’ha desenvolupat en el marc d’un conveni. Per donar-vos els detalls d’aquesta col·laboració us convidem a una roda de premsa en la qual intervindran  Antoni Pigrau, degà de la Facultat de Ciències Jurídiques; Carles Castilla, director general del Grupo Castilla, i Domènec Puig, vicerector de Programació Acadèmica i Docència de la URV.

Després de les respectives explicacions i preguntes, anirem a l’aula d’informàtica perquè els mitjans gràfics pugueu gravar imatges amb els estudiants fent pràctiques i podreu parlar amb ells que us faran una demostració del programari.

Serà dilluns 25 de febrer, a les 16.30 h, a la Sala de Graus del campus Catalunya.