Convocatòries 19/03/2019

Roda de premsa de presentació del programa per retenir talent a quatre hospitals de la demarcació

• Data: Dimarts, 19 de març a les 12 h
  • Lloc: Sala de Juntes de Rectorat

Talent-Salut és un nou programa que impulsen la URV, l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV) i quatre centres hospitalaris de la demarcació (Hospital Universitari Sant Joan, Hospital Universitari Joan XXIII, Hospital Universitari Verge de la Cinta i Hospital Universitari Institut Pere Mata), amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona, per atraure i retenir talent de professionals de la salut en aquests hospitals i oferir-los formació avançada. L’objectiu és incentivar les competències dels futurs doctors en ciències de la salut perquè repercuteixin sobre les persones que viuen al Camp de Tarragona i a les Terres de l’Ebre.

Per explicar-vos exactament en què consisteix aquesta iniciativa, us convoquem a una roda de premsa que se celebrarà dimarts 19 de març, a les 12 h, a la sala de juntes de Rectorat.

Intervindran: María José Figueras, rectora de la Universitat Rovira i Virgili; Joaquim Nin, vicepresident 1er. Diputació de Tarragona; Joan Josep Vendrell, director de l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili; Rafael Gracia, gerent territorial ICS Camp de Tarragona; Carles Tobar, gerent territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, i  Mateu Huguet, director gerent de l’Hospital Universitari Sant Joan.