Convocatòries 10/10/2019

Roda de premsa per conclusions de les Jornades Emergència Climàtica i Transició Energètica aplicades al territori

• Data: Dijous, 10 d'octubre de 2019
  • Lloc: Sala de graus del campus Catalunya, av. de Catalunya, 35, Tarragona

Avui finalitzen les Jornades Emergència Climàtica i Transició Energètica que s’han celebrat des del dia 7 d’octubre a la URV. L’últim dia estan enfocades al territori de la Catalunya Sud i, concretament, sobre com millorar la sostenibilitat a les comarques tarragonines i com afrontar el canvi climàtic. Per facilitar-vos les conclusions us convidem a una roda de premsa amb la rectora de la URV, María José Figueras, i Jordi Cartanyà, organitzador d’aquesta sessió.

Serà avui, dijous 10 d’octubre, a les 16 h, a la sala de graus del campus Catalunya, Av. de Catalunya, 35.

En finalitzar les intervencions sobre les jornades, la Dra. María José Figueras farà unes declaracions sobre la reunió celebrada ahir de rectors i rectores de les universitats públiques catalanes amb la consellera d’Empresa i Coneixement de la Generalitat, Àngels Chacón, sobre el finançament de les universitats.