Convocatòries 12/11/2018

Roda de premsa per presentar els tallers didàctics i experimentals amb la química com a protagonista

• Data: 12 de novembre de 2018 a les 9.15 h
  • Lloc: al CRAI del campus Sescelades, a Tarragona.

En el marc de la Setmana de la Ciència de la Universitat Rovira i Virgili, i de la mà de l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT),  centenars de joves podran experimentar amb la química com a protagonista. Es desenvoluparan tallers i experiments durant cinc dies a partir de dilluns 12 de novembre. Durant aquest temps, alumnes de diferents centres del territori descobriran els processos químics que s’utilitzen en la indústria i en la recerca.

Abans de l’inici dels tallers es durà a terme l’acte d’inauguració i una roda de premsa per explicar-vos tots els detalls. Hi prendran part: Josep Francesc Font, president de l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT), i María José Figueras, rectora de la URV. Després dels parlaments hi haurà una explicació i demostració d’un dels tallers a càrrec de Carles Lozano (Aliança STEM) i, finalment, ronda per les taules on es desenvolupen la resta de tallers amb els mitjans audiovisuals que ho desitgin.