Convocatòries 10/05/2022

Roda de premsa per presentar l’11a edició de la FIRST LEGO League Reus-Tarragona

• Data: Dimarts, 10 de maig, a les 10.30 h
  • Lloc: Sala Tàpies, a l'edifici de Rectorat, Carrer de l'Escorxador, s/n.

L‘Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) de la Universitat Rovira i Virgili organitza l’11a edició de la FIRST (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) LEGO League, que recupera el format presencial i enguany se celebrarà a la Fira de Reus. L’any passat va ser híbrid per la pandèmia.

La First Lego promou els valors del treball en equip i la capacitat emprenedora entre nens i joves de 6 a 16 anys i els permet descobrir la diversió i l’emoció en la ciència i la tecnologia. Els participants hauran de pensar i resoldre problemes reals amb una investigació científica i, a banda, fer proves amb l’ús d’un robot construït i programat per ells mateixos.

Per explicar-ne els detalls, us convidem a una roda de premsa que comptarà amb la participació de:  Xavier Vilanova, director de l’ETSE; Francesc Díaz vicerector de Recerca i Planificació Científica de la URV; Daniel Recasens, regidor d’Educació, Cultura i Política Lingüística de l’Ajuntament de Reus; Manel Castaño, conseller d’Educació, Ocupació, Desenvolupament Econòmic de l’Ajuntament de Tarragona; Valero Camps, vicepresident de la Fundació Privada Reddis, i Laia Sala, sènior manager, marketing & communications d’IDIADA Automotive Technology SA.

La roda de premsa serà dimarts 10 de maig, a les 10.30 h, a la Sala Tàpies de la Universitat Rovira i Virgili (C/Escorxador, s/n Tarragona), edifici Rectorat.