Convocatòries 20/02/2018

Roda de premsa per presentar la 1a Cursa Any Nou Xinès i altres actes festius per celebrar el canvi d’any

• Data: Dimarts, 20 de febrer, a les 10 h
  • Lloc: Sala de juntes del campus Catalunya, a Tarragona

El 16 de febrer s’aplica el canvi d’any a la Xina. Per celebrar-ho, a Tarragona s’ha previst un programa d’actes que té com a novetat la 1a Cursa Any Nou Xinès, la qual es realitzarà el diumenge 25 de febrer. A més, s’oferiran diferents tallers i espectacles tradicionals oberts a la ciutadania, a la Rambla Nova de Tarragona, coorganitzat pel Centre d’Estudis Hispànics de la URV, l’Associació d’Estudiants i Investigadors Xinesos de Tarragona, l’Associació Xina de la Província de Tarragona, així com altres centres dedicats a la llengua i cultures xineses.

Participen en la roda de premsa: Antoni Nomdedeu, director del Centre d’Estudis Hispànics de la URV; Ruiqi Wen, secretària general de l’Associació d’Estudiants i Investigadors Xinesos de Tarragona, Jiahui lin, responsable de comunicació de l’Aula de Xinès a Tarragona, Zhu, Rongrong, professora de xinès coordinadora de l’esdeveniment, i Jordi Tous Pallarès, vicerector d’Universitat i Societat.