Convocatòries 28/01/2019

Roda de premsa per presentar la FIRST LEGO League Reus – Tarragona

• Data: Dilluns, 28 de gener a les 10.30 hores
  • Lloc: Sala Tàpies, a l’edifici de Rectorat, a Tarragona.

L‘Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) de la Universitat Rovira i Virgili organitza la 8a edició de la FIRST (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) LEGO League. En aquesta ocasió, tindrà lloc el matí el dissabte 2 de febrer a Palau de Congressos de Tarragona.

Es tracta d’un esdeveniment que mourà 1.300 persones, on la ciència i la diversió seran les protagonistes. La First Lego promou els valors del treball en equip i la capacitat emprenedora entre nens i joves de 6 a 16 anys i els permet descobrir la diversió i l’emoció en la ciència i la tecnologia. Els participants hauran de pensar i resoldre problemes reals amb una investigació científica i, a banda, fer proves amb l’ús d’un robot construït i programat per ells mateixos.

Participen en la roda de premsa: Maria José Figueras, rectora de la URV; Xavier Vilanova, director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE); Alberto Tocco, director de wiring program management per Europa i Àfrica de Lear Corporation, i Francesc Roca, Conseller d’Educació, Ocupació i Desenvolupament Econòmic de l’Ajuntament de Tarragona.