Convocatòries 09/03/2021

Roda de premsa per presentar la desena edició de la FIRST LEGO League Tarragona-Reus

• Data: Dimarts, 9 de marça a les 10.30 h
  • Lloc: Paranimf URV, a Rectorat

L‘Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) de la Universitat Rovira i Virgili organitza la 10a edició de la FIRST (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) LEGO League. En aquesta ocasió, i degut a la pandèmia, combinarà el format presencial amb el virtual.

La First Lego promou els valors del treball en equip i la capacitat emprenedora entre nens i joves de 6 a 16 anys i els permet descobrir la diversió i l’emoció en la ciència i la tecnologia. Els participants hauran de pensar i resoldre problemes reals amb una investigació científica i, a banda, fer proves amb l’ús d’un robot construït i programat per ells mateixos.

Per donar-vos tots els detalls, us convidem a una roda de premsa que comptarà amb la participació de: María José Figueras, rectora de la URV; Xavier Vilanova, director de l’ETSE; Pere Granados, diputat delegat de l’Àrea de Projectes Europeus i Regió del Coneixement de la Diputació de Tarragona; Josep Andreu Edo, responsable de la comissió d’Ensenyament de Fundació Reddis; Manel Castaño, regidor d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona; i Núria Bruno, tècnica d’Educació de l’Ajuntament de Reus.

La roda de premsa serà el dimarts 9 de març, a les 10.30 h, al Paranimf de la URV, al Rectorat, a Tarragona.

Cal confirmar l’assistència a l’acte enviant un correu electrònic al gc@urv.cat, per motius de seguretat de la Covid-19.

Moltes gràcies.