Convocatòries 14/03/2018

Roda de premsa per presentar l’oferta formativa de la URV de cursos d’anglès adreçada a la ciutadania de Vila-seca

• Data: 14 de març de 2018 a les 10.30 h
  • Lloc: Aula Magna de la Facultat de Turisme i Geografia de la URV a Vila-seca (carrer de Joanot Martorell, 15 Vila-seca).

El Servei Lingüístic de la URV impartirà cursos d’anglès als joves i a la ciutadania en general a les instal·lacions del CRAI (Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació) del campus Vila-seca. Es tracta d’una experiència pilot que impulsa la Universitat en col·laboració amb la Diputació de Tarragona i l’Ajuntament de Vila-seca.

Els destinataris principals dels cursos d’anglès nivell A2 i nivell B1 són els alumnes dels instituts de Vila-seca i persones empadronades a la població nascudes l’any 2002 o abans.

Per explicar-vos els detalls d’aquesta oferta lingüística us convidem a una roda de premsa en la qual hi participaran: Josep A. Ferré, rector de la Universitat Rovira i Virgili; Josep Poblet, alcalde de Vila-seca; Antoni G. Senmartí, delegat del rector de Relacions Institucionals de la URV, i Manuela Moya, regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Vila-seca.