Convocatòries 28/04/2021

Sessió a distància del Consell de Govern de la URV

• Data: Dimecres, 28 d'abril a les 9:00 h
  • Lloc: Sessió a distància

Demà dimecres, 28 d’abril, a les 9.00 h, se celebrarà el Consell de Govern de la URV, que novament serà a distància. El Consell el presidirà la rectora, María José Figueras.

Dels punts de l’ordre del dia destaquen els següents temes: les subvencions directes per a la requalificació del sistema universitari espanyol; el nou model de plantilla del personal d’investigació de la Universitat; el nomenament de dos nous professors emèrits de la URV; un nou doctorat en Bioinformàtica; l’estat de la internacionalització de la URV, en especial, la recuperació de la mobilitat de l’estudiantat; i, finalment, l’inici, el proper 3 de maig, d’un procés participatiu per a la redacció del nou Estatut de la URV.

Com que es preveu que el Consell de Govern s’allargui durant tot el dia, excepcionalment us enviarem la nota de premsa amb els principals acords el dijous dia 29 al matí.

OBSERVACIÓ: Enviament ajornat fins dilluns 3 de maig perquè la sessió no va finalitzar i continuarà aquest divedres a les 16.30 h.