Convocatòries 20/12/2022

Sessió de formació en emprenedoria per a alumnes de l’Institut Vidal i Barraquer en el marc dels premis INJUÈ

• Data: 20 de desembre de 2022
  • Lloc: Institut Vidal i Barraquer

Us convidem dimarts 20 de desembre a una de les sessions de formació en emprenedoria i innovació que la Càtedra d’Emprenedoria de la URV i la Diputació de Tarragona ofereix a alumnes i docents de centres educatius que participen als premis INJUÈ Emprèn dipta.cat. Aquests guardons, impulsats les dues institucions, volen fomentar l’esperit emprenedor dels i les joves que estudien al segon cicle d’ESO, Batxillerat i cicles formatius de centres educatius de la demarcació de Tarragona.

Als centres que s’inscriuen a la convocatòria se’ls planteja un repte relacionat amb els objectius de desenvolupament sostenible, amb la idea de resoldre una necessitat existent i aportar-hi solucions basades en la innovació. La Càtedra d’Emprenedoria de la URV i la Diputació de Tarragona col·labora amb els centres oferint sessions de sis hores de formació i orientació a estudiants i centres de cara a preparar les propostes al premi, que es lliuraran durant la primavera i tenen una dotació econòmica per als alumnes i els centres. En total, aquesta formació l’han rebut prop de 700 alumnes de 23 centres diferents.

Tema: Sessió de formació en emprenedoria i innovació a alumnes de l’Institut Vidal i Barraquer que es presenten als premis INJUÈ Emprèn dipta.cat.

Data: dimarts 20 de desembre

Hora: 15-17h

Lloc: Institut Vidal i Barraquer (Rambla President Lluís Companys, 3, Tarragona).

Els mitjans podreu parlar amb Rebeca Martín, tècnica de la Càtedra d’Emprenedoria de la URV, que imparteix algunes de les sessions de formació, així com amb alumnes i personal de l’institut.

Els mitjans que estigueu interessants en assistir a aquesta sessió, cal que ens ho indiqueu prèviament.