Convocatòries 25/02/2023

XV Jornada d’Educació Infantil de les Terres de l’Ebre

• Data: Dissabte, 25 de febrer de 2023, a les 9:00 h
  • Lloc: Campus Terres de l’Ebre (Av. de Remolins, 13, 43500 Tortosa)

Sota el títol “Mirada atenta a l’educació Infantil. Aprenentatge amb sentit” el Campus Terres de l’Ebre de la URV acull la XV edició de la Jornada d’Educació Infantil de les Terres de l’Ebre, dirigida a professorat en actiu i també a l’alumnat del Campus.

L’edició d’enguany se centra en la innovació en les pràctiques d’aprenentatge, a través de l’actualització en el coneixement, la didàctica específica i l’aplicació de metodologies innovadores i personalitzades, centrades en l’alumne.

La jornada està organitzada pel Departament d’Educació, el Campus Terres de l’Ebre, l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la URV i el Moviment de mestres de les Terres de l’Ebre, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tortosa.

En aquest enllaç podeu trobar més informació i el programa de les jornades.

Els mitjans interessats podreu parlar amb els responsables a les 9 h, abans de l’inici de les jornades. Per això es prega confirmació d’assistència al correu electrònic: cte.comunicacio@urv.cat