Convocatòries 21/05/2022

XV Premi Federico Mayor Zaragoza

• Data: Dissabte, 21 de maig de 2022
  • Lloc: Teatre Auditori Felip Pedrell

Acte de lliurament de premis del XV Premi Federico Mayor Zaragoza. Aquest any la temàtica escollida ha estat “Homes i dones en igualtat”. Desenes d’alumnes d’escoles del territori han participat en el concurs de creació de vídeos, que té l’objectiu de conscienciar sobre l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 5: igualtat de gènere i empoderament de la dona.

Tindrà lloc a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa, el pròxim dissabte, 21 de maig de 2022, a partir de les 11.00 hores. Es preveu que la durada de l’acte sigui de dues hores.

Durant l’acte es farà l’entrega de premis a les persones guanyadores de les sis categories: centres educatius i alumnat de Primària i primer cicle d’ESO; segon cicle d’ESO; Batxillerat; Cicles Formatius; Graus Universitaris i entitats, institucions i altres.

Participaran en l’acte:

• Rectora de la URV, Maria José Figueras