Convocatòries 15/11/2023

XXVI Trobada d’Economia de les Terres de l’Ebre “Economia de la cultura”

• Data: Dimecres 15 de novembre, a les 10:45 h
  • Lloc: Aula Magna del Campus Terres de l’Ebre de la URV (Av. de Remolins, 13, 43500 Tortosa)

El pròxim dimecres, tindrà lloc la XXVI Trobada d’Economia de les Terres de l’Ebre “Economia de la cultura” organitzada per la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili (URV), el Departament d’Economia de la Generalitat de Catalunya i la Càtedra d’Economia Local i Regional (CELiR) de la URV, i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tortosa, la Cambra de Comerç de Tortosa i la Diputació de Tarragona.

Durant la trobada tindrà lloc la conferència “Creativitat, descobribilitat i gaudi en les activitats culturals” a càrrec de Xavier Cubelles Bonet, consultor a Eurecat. A continuació se celebrarà la taula rodona: “Experiències culturals, què aporten a l’economia del territori?” amb Natàlia Lloreta, directora executiva de Fira Tàrrega; Xènia Gaya, gestora cultural i fundadora de la marca Festivals de Terres de l’Ebre; Santi Valldepérez, coorganitzador del Terres Travel Festival; Roberto Olivan, coreògraf, ballarí i director artístic del Festival Deltebre Dansa i Artèria Tortosa, i Núria Gil, professora de la URV i curadora cultura, com a moderadora.

Podeu consultar la programació aquí.

L’atenció als mitjans tindrà lloc a les 10:45 h, just abans de l’inici de l’acte (11 h). Els portaveus seran Miquel Àngel Bové, director de la CELiR, i Xavier Farré, director del Campus Terres de l’Ebre de la URV.

Es prega confirmació d’assistència al correu electrònic: cte.comunicacio@urv.cat