Guia d’especialistes / Eudald Carbonell Roura

Eudald Carbonell Roura

Catedràtic emèrit de Prehistòria · Departament d’Història i Història de l’Art

Ha fet nombroses excavacions en jaciments europeus i africans, entre les quals destaquen les d’Atapuerca i l’Abric Romaní. Ha publicat en revistes com Science i Nature, i amb l’equip d’Atapuerca van descobrir una nova espècie, l’Homo antecessor.

Coherent amb la seva militància a favor de la socialització de la ciència, és autor o coautor de nombrosos llibres per a tots els públics; darrerament ha publicat Los pilares de la evolución humana (2026), De la caverna al cosmos. Nous horitzons per a l’espècie humana (2024) El futur de la humanitat. Decàleg per a la supervivència de la nostra espècie (2022), en la línia d’estudiar el passat per prospectar el futur d’Homo sapiens.

També ha protagonitzat documentals com En busca del primer europeo (TVE) i sèries de televisió com Sota terra (TV3).

Altres càrrecs destacats

Vicepresident de la Fundació Atapuerca , director del Centro de Investigación Emiliano Aguirre

Contacteu amb l'especialista

La petició que feu arribar a l'especialista també arribarà al Gabinet de Comunicació i Màrqueting, i en farem el seguiment per garantir que sigui atesa. En cas que no trobeu la persona adequada o necessiteu informació addicional, contacteu-nos.

    Nom i cognoms

    Correu electrònic

    Missatge