31/05/2019

La URV ofereix 23 contractes en pràctiques a través del programa de garantia juvenil

Les persones candidates poden presentar la seva sol·licitud fins al 12 de juny

La Secretaria d’Estat d’Investigació, Desenvolupament i Innovació ha atorgat a la URV 23 ajuts per a la contractació de persones en pràctiques que faran tasques de gestió i suport a la recerca. Es tracta de la universitat catalana amb més places concedides, la convocatòria de les quals ja es pot consultar a la seu electrònica. La presentació de sol·licituds es pot fer a partir del dilluns 3 de juny i fins al 12 de juny.

L’objectiu de la convocatòria és millorar la formació i ocupació del personal tècnic i de gestió de la recerca a través de la seva contractació per part de les universitats i centres de recerca públics. Alhora, aquestes institucions poden reforçar les activitats d’investigació.

Poden optar a una de les 23 places les persones inscrites al sistema Nacional de Garantia Juvenil, que encara no han complert 30 anys i que tenen titulació universitària o formació professional. La durada del contracte és de 2 anys a jornada completa, amb inici a octubre de 2019, i va acompanyat d’un pla d’activitats i un pla de formació. Els llocs que s’ofereixen són en 5 facultats i escoles i 7 unitats i serveis que donen suport a la recerca.

Els ajuts per a la promoció de l’ocupació juvenil formen part del Pla Estatal d’Investigació Científica i Tècnica i d’Innovació 2017-2020 i són cofinançats en un 92% pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats i la Unió Europea i el 8% restant per la URV, amb un cost total d’1,2 milions d’euros.

Les bases de la convocatòria es poden consultar a la seu electrònica de la Universitat.